Ahkir bulan Desember ni, aku tak banyak aktiviti luar, kecuali ulang alik ke hospital Kemaman, Ayah aku terpaksa di tahan di Wad sbb mengidap penyakit kencing manis yang kronik sehingga dua jarinya terpaksa di potong... selama 2 minggu aku terpaksa ulang alik ke hospital bukan saje jg ayah aku sakit tp menghantar mak aku yang menjalani dalisis (cuci buah pinggang) + mata kabur, 3 kali seminggu... aku tak kisah sgt selagi ada daya aku boleh menjaga dorg, walau kadg2 aku mengeluh penat n terpaksa bercuti dari kerja, Cuma yang aku kesal ade yg kene mengena tak jenguk langsung bila dorg sakit,,, sedangkan bukan jauh sgt pun hubungan dorg ngan ayah aku, masing2 sibuk dengan alasan kerja...... tak apa lah, mybe sekarang ni dorang carik duit banyak untuk wat simpanan bila dorg sakit nanti.... sekarang ni ayah aku pun dah kuar hospital n dia pun dah sihat... ape pun aku doakan moga dorg cepat sembuh n sihat seperti sedia kala... Amin..

0 Comments:

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds