Salam semua, Salam Aidiladha kepada semua yg baca blog aku ni... hari raya ni takde buat apa2, bangun pagi gi amik sate, makan, then surf tenet, sampai kul 3 ptg, aku kol nuar ajak gi Tunas Manja, ada pertandingan karaoke kat situ, sebelum tu gi tgk pelamin kat umah dia dulu.. abg dia nak kawin Ahad... cantik.. ungu voilet... lepas tu kitorang gi la kat Tunas Manja, takde org yg masuk, dgr sore DJ je ckp sorg... malu la plak nak masuk, kitorg pun buat akal masuk pasaraya tu dulu, konon beli strawberry... hehehee... hmm pawi lak kol nak masuk gak, aku pun tggu la pawi, dia balik keje kul 5 ptg, sblum tggu dia, aku gi raya umah nor dulu, nuar nak bg kad jemputan abg dia, lepas Pawi dtg sini, kitorg trus ke Tunas Manja sekali lagi... daftar RM30 n terus nyanyi, aku bawak lagu Jangan Pernah Berubah - ST12, Pawi plak nyanyi lagu Dengan Nafasmu - Ungu, pertandingan tu kalah mati, mcm af la konon, aku ngan pawi yg kire sedap jugak la (sedap ke?)dpt bendera merah....!!! hahahha... juri plak cine yg jaga tepi pasaraya tu... then penganjur tu kata kalau nak tau kenapa bendera merah, tanya dj sbb dia dgr guna headphone.. so what..? DJ pun masuk cmpur gak ke..? bengang bukan main lagi aku n Pawi... dh la tu, dlm 13 org peserta hanya sorg je yg dpt k final.... hmm... pastu dia cakap kitorg leh try lagi... Layanggg aku.... wat abis duit je, bahse bengong... Konon profesional, tp mcm bangang... mmg pertandingan kali ni btul2 kaut untung, sdgkan masa aku kat padang astaka pun ada juri profesional yg jaga, tp ni cina yg ntah sape2 jd pengangkat bendera..? hahahha mmg kaut untung la... ni bukan pertandingan Tunas Manja Kemaman Idola tapi PERTANDINGAN KARAOKE KAUT UNTUNG ORANG RAMAI.. baru betul.... balik tu kite singgah raya kat umah muzu... then terus balik umah.... hari yang membosankan.....

0 Comments:

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds