Salam Semua.. Kali ni pulak aku nak citer tentang tarikh 05 Oktober 2009.. Nape..? My besday yang ke 2??? (rahsia) tp yg nyata tua doh rupenye…. huhu.. Malam sebelum 0510 tu ramai la jugak yg wish… tq 4 all my fwen…. Tp yg tak bestnya aku demam, batuk,.. sampai hari ni pun tak baik2 lagi… malam 0510, nuar tel aku, ajak keluar, masa tu aku tak tau lagi yang diorang nak selebrate besday aku, yang kantoinye, aku msg koja tanya ada mana,.. dia msg balik dia kata “aku ada kedai makan, jap agi aku gi”.. dah syak dah ni.. Nuar bawak aku pegi Apple Karaoke… konon nak menyanyi… Tak sampai 15 minit, Pirol n Pawi pun sampai dengan sebutir Kek nyior warna merah… masuk je bilik tu “Dengan sore merdu bak Dato Ct, Pirol menjerit “SURPRISE”.. Haaaaa.. terkezutya.. terkezutnya…. Hehehhe.. pe pun Tx pada Nuar, Pirol, Pawi (baru balik KMC, sbb telinga dia pekak), Koja n Kanda yg sudi selebrate Besday aku walau tak seberapa….. I love u All….. lepas tu kitorang gi lepak kat Sonstar Kopitiam, tp Pirol n Pawi balik dulu….. Penat agaknya….

0 Comments:

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds